Întrebări frecvente
Cum comand?
Mai simplu decât atât nu se poate: adaugi în coș produsele dorite, completezi adresa de livrare și facturare, alegi modalitatea de livrare și de plată... și finalizezi comanda.
Ai opțiunea de a plasa comanda dintr-un cont activ pe site-ul www.dedeman.ro sau poți continua alegând „Continuă fără înregistrare cont”.
Un cookie este un fișier de mici dimensiuni, format de regulă din litere și cifre. Acesta este descărcat în memoria unui calculator sau a altui tip de dispozitiv folosit pentru navigarea pe internet (smartphone, tabletă, etc.), atunci când utilizatorul accesează un anumit site web.
Pentru a-ți îmbunătăți experiența de navigare online, folosim cookie-uri care facilitează utilizarea magazinului online Dedeman de către vizitatori. Rolul cookie-urilor este de a asigura o interacțiune rapidă și facilă între utilizatori și site-urile web. De asemenea, cookie-urile sunt folosite pentru ca utilizatorii să-și poate relua cu ușurință activitățile la următoarele accesări ale unui site web, vizitat anterior.
Pentru detalii, poți consulta Politica Cookies afișată aici.
Toate detaliile cu privire la Politica privind confidețialitatea și protecția datelor cu caracter personal le poți vizualiza aici.
Dacă ai cont pe site-ul Dedeman, te bucuri de următoarele:
- Detalii despre cont și setările aferente;
- Comanzi ușor produsele dorite, fără a mai fi necesar să completezi mereu datele tale personale;
- Urmărești în timp util statusul comenzii tale, fără să mai contactezi Serviciul suport clienți Dedeman;
- Vizualizezi istoricul comenzilor;
- Descarci facturile aferente comenzilor online efectuate;
- Trimiți opinii pentru produsele achiziționate și poți acorda stele;
- Întocmești liste personalizate cu produsele preferate;
- Ai datele de livrare și facturare salvate în cont;
- Ai posibilitatea abonării și la newsletter.
Prin accesarea opțiunii „Creează-ți un cont” din meniul Contul meu de pe www.dedeman.ro.
Poți reseta parola prin apăsarea butonului „Ai uitat parola" din Contul meu. Va trebui să completezi adresa de e-mail corespunzătoare contului tău.
Pentru ștergerea contului, poți accesa ramura Setări - Închidere cont din „Contul meu”.
De asemenea, conform regulamentului GDPR, ne poți trimite o cerere de ștergere cont/date personale pe adresa de e-mail protectiadatelor@dedeman.ro. Aceasta va fi preluată și soluționată în termenul legal de maximum 30 de zile calendaristice.
Poți comanda online pe www.dedeman.ro, dacă produsele dorite au disponibil butonul „Adaugă în coș”. Dacă întâmpini dificultăți în plasarea comenzii online, poți contacta Serviciul Suport Clienți la numărul 0234.525.525.
În pagina fiecărui produs este disponibil butonul „Adaugă la Favorite” care îți trimite preferatul într-o listă proprie ce poate fi organizată dupa bunul plac (exemplu: dormitor, living sau chiar decorațiuni și mobilier). Astfel, scapi de grija listelor și a carnețelelor pentru că noile tale favorite sunt sub formă de listă de cumpărături chiar în contul tău, oricând și oriunde.
Mai mult de atât, odată selectate produsele preferate, vei putea înregistra mult mai ușor o comandă online cu acestea.
Da, pot exista diferențe de preț privind produsele / serviciile Dedeman de la un magazin la altul.
Ne pare rău, dar nu ai această posibilitate. Cardurile Cadou Dedeman pot fi achiziționate numai din magazinele fizice. Adresează-te Biroului Relații clienți din cel mai apropiat magazin Dedeman.
Cum plătesc?
În funcție de metoda de livrare selectată/afișată, ai la dispoziție modalitățile de plată disponibile aici.
Poți solicita un link de plată printr-un răspuns la e-mailul primit de tine, pentru reîncercarea plății cu cardul online, menționând dacă dorești ca plata să se realizeze în rate cu un card de credit. De asemenea, poți trimite aceste detalii pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro sau la numărul de telefon 0234.525.525.
Da, poți plăti la livrare dacă alegi una dintre următoarele metode:
- curier;
- flota Dedeman Standard;
- flota Dedeman materiale voluminoase;
În prezent, serviciul de plată la livrare are un cost fix de 5.00 lei (TVA inclus).
Da, nimic nu trebuie să stea în calea planurilor tale. Poți plăti în rate fără dobandă prin intermediul cardurilor pe care le vizualizezi aici.
Poți comanda online de pe site-ul Dedeman folosind carduri emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard. Pentru cardurile emise în străinătate, atașate la conturi în altă monedă, conversia se face în lei la cursul valutar al băncii emitente.
Din păcate, nu ai această posibilitate în cazul comenzilor online.
Livrare comandă
Comenzile online se livrează prin următoarele modalități: cu Flota Dedeman, prin Curier, Ridicare din locker sau Ridicare din Magazin.
Mai multe detalii, poți să vizualizezi aici.
Poți vizualiza costul de livrare aici după ce adaugi în coș produsele dorite, completezi datele de facturare și livrare.
Numai dacă este afișată modalitatea de livrare „Ridicare din magazin” în momentul plasării comenzii.
Ai posibilitatea de a delega o persoană care să-ți ridice comand. Detalii aici.
Pentru a-ți oferi un răspuns concret, trimite toate detaliile completând formularul de aici. Este important să menționezi țara și localitatea exactă unde dorești livrarea, produsele dorite și cantitățile necesare. Vei primi un răspuns în maximum 24 h (în zilele lucrătoare).
Poți să verifici integritatea coletelor, însă NU și conținutul acestora. După verificarea integrității coletului/ambalajului, dacă acesta nu corespunde (prezintă urme vizibile de deterioare, murdărie sau din interior se aud zgomote de produs spart) refuză primirea acestuia.
Livrarea la ușă este disponibilă doar prin metoda livrării prin curier, însă este condiționată de anumite situații. Detalii aici.
Modificare / anulare comandă
Pentru modificarea comenzii, contactează Serviciul Suport Clienți pe e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro.
Te rugăm să reții că anumite modificări sunt condiționate de statusul comenzii.
Te-ai răzgândit? Poti anula comanda:
- din contul tău, dacă nu este în statusul „Comandă facturată”.
- contactând Serviciul Suport Clienți pe e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro; este important să menționenzi numărul comenzii și/sau numele cu care a fost plasată.
Cum returnez
În termen de maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie.
Dacă ești PF beneficiezi de o perioadă de 14 zile pentru a te retrage din contract fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere și fără a suporta alte costuri pe lângă costurile suplimentare (este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere prin e-mail la adresa suportclienti@dedeman.ro). Detalii aici.
Dacă ești PJ poți vizualiza aici condițiile în care poți returna comanda ta online.
Garanții
Toate produsele comercializate de Dedeman beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și a condițiilor comerciale ale producătorilor.
Pentru a beneficia de garanție trebuie să deții documentul fiscal în original, precum și certificatul de garanție (dacă acesta a fost emis). Toate detaliile privind politica de garanții le poți găsi aici.
Produse și proces de vânzare
Verifică eticheta de stoc afișată în pagina produsului. Eticheta „Disponibil în magazin” înseamnă că produsul este în stoc în magazinul cel mai apropiat de localitatea selectată.
Tot ce trebuie să faci este să te adresezi Biroului Informații din magazinul fizic dorit și să soliciți să discuți cu un Consultant Vânzări Proiecte detalii despre proiectul tău.
Dacă dorești să fii contactat telefonic/prin e-mail, trimite necesarul de material pe adresa de e-mail menționând și magazinul fizic cel mai apropiat.
Chiar dacă un produs nu este în stoc, acesta poate fi comandat online, când eticheta „Disponibil pentru livrare în...” este activă. În cazul în care produsul are afișată eticheta „Disponibil doar la comandă”, te rugăm să mergi în magazin și să faci o comandă, astfel încât produsul să fie adus special pentru tine. Mai multe detalii despre serviciul de comandă specială afli aici.
Din păcate, nu putem transfera marfa de la un magazin către altul.
În magazinele Dedeman, nu se desfășoară campanii BuyBack.
Preluăm gratuit deşeurile de echipamente electrice şi electronice, în sistem „unul la unul", în aceleaşi condiţii precum cele de livrare a produsului nou, dacă echipamentul este de tip echivalent şi a îndeplinit aceleaşi funcţii ca echipamentul nou achiziționat. Pentru produsele electronice/electrocasnice care fac obiectul unei colectări separate, regăsești în pagina de prezentare pictograma specifică acestui proces. Detalii aici.
Ne poți transmite detalii/fotografii privind situația cu care te confrunți, completând formularul de aici.
Livrare
Da, oferim serviciul de livrare a mărfii, gratuit sau contra cost, în funcție de tipul produselor (ușoare, grele, voluminoase), valoarea achiziției și adresa de livrare. Poți consulta estimatorul de transport aici.
De regulă, livrarea Standard cu Flota Dedeman se realizează de luni până vineri în intervalul orar 08:00 - 17:00. Ești sunat în ziua livrării cu aproximativ o oră înainte ca mașina să ajungă la adresă.
Din păcate, nu putem stabili o oră exactă pentru livrare, sunt o serie de factori ce împiedică acest lucru (condițiile de trafic, întârzieri apărute la preluarea mărfii de către clienții cărora li se livrează marfa înainte, s.a).
Da, îți punem la dispoziție serviciul de Livrare Silver, contracost, în funcție de disponibilitatea Flotei Dedeman. Detalii aici - Sectiunea Livrare din magazinul fizic.
Da, oferim serviciul de Livrare Gold în funcție de adresa de livrare și disponibilitatea flotei Dedeman. Manipularea produselor (de la mașină până la locație) presupune un cost suplimentar față de cel de transport. Află aici care este costul acestui serviciu și dacă este disponibil și pentru locația ta, după ce completezi județul și localitatea, secțiunea Livrare cumpărături din magazin.
Pentru a-ți oferi un răspuns concret, trimite toate detaliile completând formularul de aici. Este important să menționezi țara și adresa exactă unde dorești livrarea, produsele dorite și cantitățile necesare, precum și un număr de telefon pentru contact.
Retur
Poți beneficia de serviciul de Retur în magazinul fizic, în anumite condiții. Detalii aici.
Ai posibilitatea să returnezi produsele achiziționate de la magazinul Dedeman ‘X’ la Dedeman ‘Y’, dacă se verifică și se îndeplinesc condițiile de retur de aici.
Pentru a primi un raspuns în maximum 24 h (zile lucrătoare) din cadrul magazinului Dedeman unde intenționezi să returnezi produsul, te rugăm să ne transmiți pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro următoarele detalii: numărul și data documentului fiscal, produsele pe care dorești să le returnezi și motivul returului.
Da, banii se returnează în funcție de modalitatea de plată aleasă la achiziționarea produsului, dacă nu optezi pentru achiziționarea altor produse de contravaloarea produsului returnat. Detalii aici.
Garantie și service
Produsele cumpărate din Dedeman beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și a condițiilor comerciale ale producătorilor. Condițiile acordării garanției diferă, de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice. În acest sens, garanția va fi acordată diferențiat, în condițiile legislației speciale privind garanțiile produselor, respectiv în condițiile Codului Civil.
Îți recomandăm să te adresezi service-ului autorizat menționat în certificatul de garanție sau să mergi în cel mai apropiat magazin Dedeman cu produsul. Acesta trebuie însoțit de documentul fiscal în original și certificatul de garanție. Mai multe detalii aici.
Pentru a beneficia de condițiile de garanție conform legislației în vigoare și a condițiilor comerciale ale producătorilor este necesar să faci dovada achiziției din magazinul Dedeman. În lipsa documentului fiscal în original, situația prezentată nu mai face obiectul garanției. Produsul poate fi preluat în service în vederea realizării unei constatări de specialitate și a aducerii în conformitate, însă există posibilitatea să se realizeze contracost. Mai multe detalii aici.
Dacă dorești să transmiți o solicitare câtre unul dintre magazine, pentru a verifica situația și a-ți transmite pașii de urmat, te rugăm să completezi toate detaliile aici.
Garanția legală de conformitate nu este condiționată de prezența ambalajului. Ambalajul original asigură însă o protecție sporită în vederea manipulării până la/de la service-ul autorizat.
Închirieri scule
Programul diferă de la un magazin la altul. Pentru detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de contact de aici.
Comandă specială
Da, se poate, dar depinde de produsul pe care dorești să-l comanzi. Pentru a te informa dacă există această opțiune, precum și detaliile privind costul și termenul de aprovizionare (producție + livrare), trimite solicitarea ta completând formularul de aici.
Este important să ne comunici magazinul Dedeman (orașul) din care dorești să faci achiziția.
Termenul de onorare a unei comenzi speciale sau termenul de aprovizionare de la furnizor îl afli în magazin, de la responsabilul de pe raion. Atunci când comanzi un produs pe altă nuanță sau cu alte dimensiuni decât cele prezentate pe site sau în magazin, te rugăm să ai în vedere că termenul de aprovizionare de la producator/furnizor presupune producție și livrare la magazin.
Produsul care are afișată eticheta „Disponibil doar la comandă” poate fi achiziționat numai în baza unei comenzi ferme din partea ta, în cel mai apropiat magazin Dedeman. Responsabilul de la raion îți va comunica prețul și termenul estimativ de aprovizionare. Este necesar să achiți un avans de 50% din prețul produsului. Poți achita și integral în avans contravaloarea acestuia pentru a-l ridica direct de la departamentul Livrări (câștigi timp prețios, fără a mai aștepta pentru stornarea avansului, iar eliberarea documentului fiscal făcându-se în lipsa ta) sau pentru a-ți fi livrat la adresă, dacă dorești să beneficiezi și de Serviciul de livrare (după caz, contracost).
Finanțare și Plăți
Da, poți achita cumpărăturile în rate, prin credite de consum oferite de BT Direct sau BCR. Mai multe detalii afli aici.
Da, ai aceste posibilități la Dedeman. Detalii despre numele emitenților de tichete/carduri și în ce condiții le poți folosi, găsești aici.
Da, poți achita cumpărăturile cu carduri emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard. Cardurile acceptate la plată sunt: Mastercard, Maestro, Visa și Visa Electron.
Cardul cadou Dedeman poate fi cumpărat din oricare magazin al rețelei, adresându-te Biroului Informații Clienți. Poți alege din mai multe variante, în funcție de eveniment și buget. În plus, îți oferim și o felicitare personalizată, pe care o poți vizualiza aici.
Pentru mai multe detalii privind Cardurile Cadou Dedeman, te rugăm să consulți regulamentul.
Alte servicii
Nu asigurăm serviciul de montaj pentru produsele comercializate, însă te sprijinim cu datele de contact ale colaboratorilor specializați pe diferite tipuri de montaj. Te rugăm să ne scrii aici despre ce ai nevoie. Informații despre colaboratori poți afla și din magazin, discutând cu angajații de pe raion sau cu cei de la Biroul Informații
Vizualizează aici lista magazinelor în care se găsesc case de schimb valutar și unde poți efectua transferuri bancare.
Da, sistemele de colorare existente în magazinele Dedeman permit atât nuanțarea tencuielilor decorative, cât și a vopselelor lavabile de interior și exterior. Detalii suplimentare poți afla aici. Pentru a verifica magazinele Dedeman unde sunt prezente aparate și baze pentru mixat, ne poți scrie aici.
Stații de încărcare autovehicule electrice se găsesc într-un număr limitat de magazine. Vizualizează aici magazinele Dedeman în care poți beneficia de acest serviciu.
Da, însă în anumite magazine. Pentru a verifica disponibilitatea acestui serviciu în magazinul fizic din care ești interesat să faci achiziția, ne poți scrie aici.
Oferim serviciul de confecționare perdele, valabil doar pentru produsele achiziționate de la Dedeman. Detalii suplimentare poți afla aici sau în magazin, la raionul Electrocasnice și Decorațiuni.
Altele
Programul de lucru și adresa le poți vizualiza aici. Poți căuta magazinul de care ești interesat pentru a-ți afișa informația sau să dai click pe denumirea magazinului din lista prezentată.
Ai posibilitatea să vii în magazinele Dedeman cu patrupedul tău, în anumite conditii. Detalii aici.
Pentru a fi analizată, trimite solicitarea ta pe adresa de e-mail office@asociatiadedeman.ro. Vei fi contactat numai dacă proiectul este eligibil cu politica de sponsorizare a companiei.
Ai posibilitatea de a vizualiza detalii privind posturile vacante și de a aplica direct pe site. Detalii aici, secțiunea Cariere. Numai în cazul în care aplicația corespunde cerințelor postului, vei fi contactat pentru mai multe detalii.
Pentru a transmite propunerea de colaborare, îți recomandăm să completezi Formularul de aici. Aceasta va fi analizată și, în termen de maximum 30 zile calendaristice, vei primi raspuns pe e-mail.
În fiecare lună, ofertele sunt disponibile în catalogul Dedeman pe care îl poți accesa de aici.